Felanmälan för Tvättbjörnens fastigheter

Det är viktigt för oss att du trivs och mår bra i ditt hyresobjekt.
Om du har några som helst frågor är du välkommen att kontakta oss.

Serviceanmälan

Om du vill anmäla ett fel i din lokal, lägenhet eller i ditt område ringer, se nedan hur du går till väga.

Tvättbjörnens Hyresgäster i Sundsvall gör felanmälan via formuläret bredvid.
Tvättbjörnens hyresgäster i Gävle gör sin felanmälan genom att kontakta Alltime
på telefonnummer 026 14 55 80 eller via deras hemsida altime.se.
OBS hyresgäst i Gävle 3, gör felanmälan direkt till Fastighetssnabben.

Vad ska du anmäla?

Om saker som tillhör lägenheten går sönder har du rätt att få dem lagade, så att du trivs hemma. Om ett fel, som du inte anmält till oss, orsakar skador i lägenheten eller fastigheten kan du blir ersättningsskyldig.

VID AKUTA FALL RING 060-61 43 00 Om det inte är ett akut ärende kan du med fördel nyttja formuläret nedan för att rapportera felet. Fält märkta med en röd asterisk visar att fälten är obligatoriska och måste fyllas i.

AKUT EFTER KONTORSTID Vid akuta situationer under övrig tid än kontorstid vänder du dig till vårt jourbolag PEMA Vakt på telefon 070-347 00 89 (gäller för dig som hyresgäst i Sundsvall). 

Dela denna sida